Kérdések és válaszok
Infó
Régi adósságunknak eleget téve ezentúl sokkal pontosabb, az esetleges félreértéseket kizáró definíciókat olvashattok a Gyakori kérdések menüpontban az Éghajlati napló feltöltésével kapcsolatban, a 25. pont alatt. Kérünk tehát mindenkit, hogy az Éghajlati naplót a definíciók alapos tanulmányozása után töltse fel és egyben megköszönjük munkátokat :)
Na ez az! Köszönöm a választ.
Akkor ha nyugis szélcsöndben rárakok egy értékben túlsúlyozott nedves akác gurigát a kályhára,ami elkezd emissziózni kínjában, akkor szép fehér gõz és kékfûst jelzõfényt fog leadni a nappali égkép alatt a kéménybõl, 0 fok körül.
Akkor ha nyugis szélcsöndben rárakok egy értékben túlsúlyozott nedves akác gurigát a kályhára,ami elkezd emissziózni kínjában, akkor szép fehér gõz és kékfûst jelzõfényt fog leadni a nappali égkép alatt a kéménybõl, 0 fok körül.

Még egy visszatérõ kérdés; miért nincs párakicsapódás, kondenz akkor 5-6 ezer méteren, pedig ott már - 15 fokok is lehetnek. Száraz a levegõ, vagy nincs nagy hõkibocsátás, "égés" a hajtómûben? Vagy a sebesség is számít?
Persze fent 10-11 ezer méteren adják a tolóerõt, hogy haladjanak.
Na nem annyira fontos, jó volt ez a ballonos eresztés arra is, milyen idõ van Kékes feletti magasságokban.
Persze fent 10-11 ezer méteren adják a tolóerõt, hogy haladjanak.
Na nem annyira fontos, jó volt ez a ballonos eresztés arra is, milyen idõ van Kékes feletti magasságokban.