Külföldi időjárási események
4-én éjjel Mardidból- Budapestre repülve, az akkor még csak gyerekcipõben járó mediterrán ciklon hátoldalán, kb. a Provance vidéken, a hátoldali hideg beáramlásában utaztunk keresztül repülõvel. Az a kb. 20-30 perces része az útnak nagyon durva volt.
A gép leutolsó ülésében ültem, az ablaknál, alattunk látszódott a városok fénye, az égbolt derült volt.
A gép a tengerpart-szárazföld határán, azzal közel párhuzamosan ment, így a változó légközeg határán a szélvihar még fokozottabb volt.
Az egész gép elõszõr csak remegett, majd a keményebb részen áthaladva, az üléseken elõre tekintve látszódott a gép törzsének csavarodása is.
Én magam nagyon élveztem a repülést így is, de volt akinek nagyon nem jött be, a fel-le, jobbra-balra hirtelen, nem tervezett, irány változtatás Meg is volt az eredménye, és a VUK címû rajzfilmet a spanyolok is megismerték, volt aki 2X is megnézte.
A kapitány nagyon jól dolgozott egyébként, dícséretet érdemel.
Nagyon hamar fogta a hirtelen változásokat.
A gép leutolsó ülésében ültem, az ablaknál, alattunk látszódott a városok fénye, az égbolt derült volt.
A gép a tengerpart-szárazföld határán, azzal közel párhuzamosan ment, így a változó légközeg határán a szélvihar még fokozottabb volt.
Az egész gép elõszõr csak remegett, majd a keményebb részen áthaladva, az üléseken elõre tekintve látszódott a gép törzsének csavarodása is.

Én magam nagyon élveztem a repülést így is, de volt akinek nagyon nem jött be, a fel-le, jobbra-balra hirtelen, nem tervezett, irány változtatás Meg is volt az eredménye, és a VUK címû rajzfilmet a spanyolok is megismerték, volt aki 2X is megnézte.

A kapitány nagyon jól dolgozott egyébként, dícséretet érdemel.
Nagyon hamar fogta a hirtelen változásokat.