Információk az előrejelzési versenyhez
Versenyinformációk
A VERSENYSZABÁLYZATÚj előrejelzés elküldése az előrejelzési versenybe
A legutóbbi forduló eredménye
A verseny összesített állása
A 3 kieső fordulót nem tartalmazó összesített lista
A synop-kódok értelmezéséhez egy kis segítség
Szélirány-meghatározáshoz segítség
Stelvio segítségével megjelenített összesített ranglista
Stelvio segítségével megjelenített örökranglista
Stelvio segítségével megjelenített dicsőséglista
A meteorológiai állomások elhelyezkedése
A meteorológiai állomások beosztása
Lehet, hogy nem túl nagy segítség, de esetleg érdekes lehet a versenytársaknak az alant következõ kis képes összeállítás a debreceni repülõtérrõl, azon belül pedig magáról az állomásról.
A képek zöme saját, mégpedig eléggé friss termés, de a könnyebb betájolás érdekében összetákoltam pár Google Earth-eredetû magyarázó ábrát is.
Kezdjük akkor fentrõl, 10 km magasból: Link A bekeretezett részben jól látni a DNy-ÉK irányú kifutópályákat. Kicsit lejjebb ereszkedve, 5 km-rõl ez ( Link ) látszik, de a lényeg megintcsak a keretezett részben van. Erre ránagyítva ( Link ) egész jól lehet látni a fõépületet. Magát az állomást nem igazán, így itt muszáj lesz bízni a karikázásom helyességében.
A kép aljáról szándékosan nem vágtam le a koordinátákat és a tszf. magasságot, mindkettõ pontosan az állomás helyének adata.
Jöjjenek a földi képek:
A fõépület, tetején a toronnyal kintrõl, az állomásról: Link Itt pedig mindez fordítva, a toronyból nézve így fest az állomás: Link és Link Megint az állomás, most már tényleg a földrõl ( Link ), itt pedig a mûszerpark egyes darabjai: Link Link Link Link
Ez nem az állomás része ugyan, de nekem tetszik: Link
Végezetül egy "nagytotál" a reptérrõl, már a kerítésen kívülrõl: Link
A ráadás pedig elsõsorban repülõgép kedvelõknek szól...ha már reptér ugye. Semmi extra, csak egy gép felszállás elõtt ( Link ), és után ( Link ), illetve egy ócska vadászgép: Link
Nem tudom bejönnek-e könnyen a képek, én eléggé megszenvedtem, míg összeállítottam a fentieket, így lehet, hogy gyakran kell majd használni az F5-öt. Hirtelen csak ide sikerült feltenni a képeket, de mentségemre szóljon, hogy már megbántam.
Sok sikert a fordulóhoz mindenkinek!
A képek zöme saját, mégpedig eléggé friss termés, de a könnyebb betájolás érdekében összetákoltam pár Google Earth-eredetû magyarázó ábrát is.
Kezdjük akkor fentrõl, 10 km magasból: Link A bekeretezett részben jól látni a DNy-ÉK irányú kifutópályákat. Kicsit lejjebb ereszkedve, 5 km-rõl ez ( Link ) látszik, de a lényeg megintcsak a keretezett részben van. Erre ránagyítva ( Link ) egész jól lehet látni a fõépületet. Magát az állomást nem igazán, így itt muszáj lesz bízni a karikázásom helyességében.

A kép aljáról szándékosan nem vágtam le a koordinátákat és a tszf. magasságot, mindkettõ pontosan az állomás helyének adata.
Jöjjenek a földi képek:
A fõépület, tetején a toronnyal kintrõl, az állomásról: Link Itt pedig mindez fordítva, a toronyból nézve így fest az állomás: Link és Link Megint az állomás, most már tényleg a földrõl ( Link ), itt pedig a mûszerpark egyes darabjai: Link Link Link Link
Ez nem az állomás része ugyan, de nekem tetszik: Link

Végezetül egy "nagytotál" a reptérrõl, már a kerítésen kívülrõl: Link
A ráadás pedig elsõsorban repülõgép kedvelõknek szól...ha már reptér ugye. Semmi extra, csak egy gép felszállás elõtt ( Link ), és után ( Link ), illetve egy ócska vadászgép: Link
Nem tudom bejönnek-e könnyen a képek, én eléggé megszenvedtem, míg összeállítottam a fentieket, így lehet, hogy gyakran kell majd használni az F5-öt. Hirtelen csak ide sikerült feltenni a képeket, de mentségemre szóljon, hogy már megbántam.

Sok sikert a fordulóhoz mindenkinek!