Kérdések és válaszok
Infó
Régi adósságunknak eleget téve ezentúl sokkal pontosabb, az esetleges félreértéseket kizáró definíciókat olvashattok a Gyakori kérdések menüpontban az Éghajlati napló feltöltésével kapcsolatban, a 25. pont alatt. Kérünk tehát mindenkit, hogy az Éghajlati naplót a definíciók alapos tanulmányozása után töltse fel és egyben megköszönjük munkátokat :)
Szeretnék választ kapni olyan észlelésre, amit próbálok egyszerûen leírni, és tán nem rossz a megállapításom;
A középmagas levegõ rétegek hõmérsékletére kérnék választ, amikor is a felettünk tovarepülõ repülõk, Boeing, Airbus, stb. nem olyan magasan siklanak el a zeniten szinte,(5-6000 m.) és nincs kondenz-csík.
Nem mintha le akarnának szállni, vagy lejjebb ereszkedni, (távol keleti járatok),de ilyenkor "félgázzal" mehetnek, vagy miért nincs kicsapódott pára,- csík - ?
Azért esetleg, hogy meleg a levegõ. esetleg túl párás? Akkor sokat lehetne következtetni a 850-920 hPa. rétegek jelenlegi T.és Rh. állapotáról.
Persze ha 12-13 ezer láb magasan repülnek ,akkor már látszik a círus felhõk feletti magasságon a kondenzcsík.
Most is esetleg magas szintû meleg-áramlás lehet?
A középmagas levegõ rétegek hõmérsékletére kérnék választ, amikor is a felettünk tovarepülõ repülõk, Boeing, Airbus, stb. nem olyan magasan siklanak el a zeniten szinte,(5-6000 m.) és nincs kondenz-csík.
Nem mintha le akarnának szállni, vagy lejjebb ereszkedni, (távol keleti járatok),de ilyenkor "félgázzal" mehetnek, vagy miért nincs kicsapódott pára,- csík - ?
Azért esetleg, hogy meleg a levegõ. esetleg túl párás? Akkor sokat lehetne következtetni a 850-920 hPa. rétegek jelenlegi T.és Rh. állapotáról.
Persze ha 12-13 ezer láb magasan repülnek ,akkor már látszik a círus felhõk feletti magasságon a kondenzcsík.

Most is esetleg magas szintû meleg-áramlás lehet?